Hisense.
Sen každého diváka i marketéra.
Zavedení nových vizuálních a zvukových prvků v rámci adaptace globální kampaně přineslo značce výsledky, které předčily očekávání.
Výzva
Globální kampaň Hisense plně neodrážela potřeby místního podnikání a měla nízký branding, navíc jsme museli vzít v potaz nízké povědomí o značce v ČR.
![](https://www.lineart.cz/wp-content/uploads/2023/02/hisense_TV.png)
![](https://www.lineart.cz/wp-content/uploads/2023/02/hisense_banner.jpg)
Řešení
Vizuální identitu a název značky jsme rozebrali do základních prvků, a následně jsme použili a posílili ty, které nejvíce ovlivňují chování spotřebitelů prostřednictvím kreativy a designu.
Kampaň byla obrovským úspěchem, zvýšila zviditelnění místa 6krát a významně zvýšila povědomí o značce.
Zjištění
Kladení důrazu na různé barvy značky a hra s názvem nezapomenutelným způsobem výrazně ovlivnily metriky značky.
Zvýraznili jsme slovo „Sen“ v názvu značky a začlenili ho do sloganu, čímž jsme zvýšili zapamatovatelnost značky.
Díky výrazným barvám značky se komunikace stala velmi osobitou.
![](https://www.lineart.cz/wp-content/uploads/2023/02/hisesne_fridge.png)
![](https://www.lineart.cz/wp-content/uploads/2023/02/hisense_KV_1.jpg)
![](https://www.lineart.cz/wp-content/uploads/2023/02/hisense_KV_2.jpg)
![](https://www.lineart.cz/wp-content/uploads/2023/02/hisense_KV_3.jpg)
„Díky kampani jsme dosáhli velmi dobrých výsledků ve všech atributech značky, zejména Brand Awareness a Brand Equity, které jsou důležité pro uvedení značky na daném trhu. Kampaň se také v době kampaně velmi dobře odrazila na růstu tržeb.“
Regina Netolická
Head of Marketing, Hisense