#unpacking
Díky více než 30 letům zkušeností s brandingem naše jedinečná metoda „unpacking“ zvyšuje výkonnost klienta pomocí integrace potřeb a symbolů.
4 fáze #unpackingu pro růst značek:
Zmapování
Po hluboké analýze značky a kategorie zmapujeme základní stavy potřeb, abychom mohli formulovat klíčové vstupní body a strategie.
Objevování
Prozkoumáme a stanovíme potřeby spojené s každým vstupním bodem a objevíme příslušné symboly.
Tvorba
Navrhneme identitu značky pomocí symbolů, které se přímo dotýkají potřeb s největším dopadem na nákupní chování.
Adaptace
Implementujeme novou symboliku napříč všemi komunikačními platformami, od design manuálu značky až po nadlinkové marketingové řešení.
Naše jedinečné nástroje
Naše unikátní nástroje pro vytváření symbolů, co umí ovlivnit prodeje.
Scorecard
Metodika hodnocení obalového designu pomocí potřeb a symbolů na úrovni prvních pocitů a asociací.
Flasher
Nástroj pro tvorbu konceptů pro test odkrývající emoce a potlačující racio.
Mindscan
Výzkumná metoda, která odhaluje nevědomé emoce a vzorce.